در دنیای امروز شرکتها با مشتریان آگاه و هوشیار روبرو هستند و مشتریان نیز با طیف وسیعی از خدمات و محصولات متنوع...
شرکتها در راستای رضایت مشتری و وفادارسازی مشتریان باید به 2 امر مهم توجه داشته باشند:
اولا مشتریان چه نیازهایی دارند و دوم اینکه مشتریان چه انتظاراتی از مجموعه ها دارند...
اگر موفقیت مجموعه تان برای شما حائز اهمیت می باشد،در راستای وفادارسازی مشتریان خود فعالیت نمایید.
تیم تخصصی شهرآرا،با ارائه برنامه جامع وفادارسازی مشتریان و پیاده سازی آن،شما را در این امر مهم یاری می نماید.
- ۹۵/۰۵/۱۳